Thursday, June 18, 2020

Download Ние, врабчетата Books Online

Download Ние, врабчетата  Books Online
Ние, врабчетата Paperback | Pages: 134 pages
Rating: 4.24 | 1210 Users | 26 Reviews

Describe Books Conducive To Ние, врабчетата

Original Title: Ние, врабчетата
ISBN: 9543160449
Edition Language: Bulgarian
Setting: Bulgaria

Ilustration In Pursuance Of Books Ние, врабчетата

Драги ми господине, аз не съм се пръкнал на тоя свят, за да ми се правят забележки! Да, драги ми господине!

Ей вие, китайците, мигар сте чували някъде, драги ми господине, някой да си треби врабчетата! На какво прилича тая ваша гонитба и кому служи тая же-стокост? Мълчите, не отговаряте. Добре, аз ще ви кажа, че на врага служи тая жестокост, драги ми господине!

Ако искаш да живееш в Китай и да спасиш кожата си, трябва да се научиш да хвърчиш на заден ход!

Един ден, както тъй си седим съвсем вкупом и най-вкупом разговаряме за нашите птичи работи, ни хрумна да почнем да играем. Всеки от нас избира по едно врабче и почнахме да играем помежду си. Аз си избрах Ю. Тц., защото и Ю. Тц. ме избра. Докато си играхме, ние си направихме съвсем ново гнездо, чис-тичко, спретнато, Ю. Тц. го помете и като продължихме да си играем в гнездото, ние лека-полека го напълнихме с яйца.

Драги ми господине беше много интересен врабец. Той седеше по цял ден на дървото и само чака нещо да се зададе, за да почне да му прави забележки.

Тъй както те гледам, Драги ми господине, ти само дето целия свят не си закачил с твоите забележки. Ще го закача и забележка също ще му направя. Никак не ми мига окото!… Той се завъртява да огледа целия свят и започва да му вика отгоре: Ало, драги ми господине, къде си се втурнал така през просото? Но целият свят дори и не поглежда врабеца, ами си гледа своята работа и върви право през просото.

Mention Regarding Books Ние, врабчетата

Title:Ние, врабчетата
Author:Yordan Radichkov
Book Format:Paperback
Book Edition:Anniversary Edition
Pages:Pages: 134 pages
Published:2008 by Д-р Иван Богоров (first published 1968)
Categories:European Literature. Bulgarian Literature. Childrens

Rating Regarding Books Ние, врабчетата
Ratings: 4.24 From 1210 Users | 26 Reviews

Judgment Regarding Books Ние, врабчетата
още една четена десетилетия книга.

Jordan Radičkov viene a soddisfare il mio bisogno di fiabe proprio quando pensavo che non avrei più trovato qualcuno capace di tenermi concentrata su animali che parlano, bambini, fionde e grandi viaggi ad Est fatti volando. Noi passerotti è la seconda felice lettura di questo autore bulgaro che faccio e continuo ad essergli molto grata per i sorrisi che mi procura: c'è più di una morale, più dell'assurdo o del magico e più di una nidiata di passerotti. C'è una grandissima tenerezza e una forza

Защо не съм чела тази книжка като малка?!?! Страхотна е! <3

Драги ми господине, аз не съм се пръкнал на тоя свят, за да ми се правят забележки! Да, драги ми господине!Ей вие, китайците, мигар сте чували някъде, драги ми господине, някой да си треби врабчетата! На какво прилича тая ваша гонитба и кому служи тая же-стокост? Мълчите, не отговаряте. Добре, аз ще ви кажа, че на врага служи тая жестокост, драги ми господине!Ако искаш да живееш в Китай и да спасиш кожата си, трябва да се научиш да хвърчиш на заден ход!Един ден, както тъй си седим съвсем вкупом

Драги ми господине, бих казал, че това е страхотна книжка. А Драги ми господине е най-якият врабец!

Колко философия има в тази мъничка книжка.Кога минаха двадесет години...

Замислям се дали не е редно да изчета повторно всички заглавия от задължителната ученическа литература ... Колко различни изглеждат героите и техните действия от гледната точка на дете и от тази на възрастен човек е удивително.

0 comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.